فعال اقتصادی ارجمند، این شرکت فقط طبق شرایط و مقررات ذیل خدمات خود را ارائه می نماید. لطفا با دقت مطالعه نمائید. در صورت شروع سفارش شما برای دریافت هرگونه خدمات ما، موافقت شما با این شرایط در نظر گرفته می شود. 

 

 

 

"در این متن منظور از مشتری، متقاضی می باشد و منظور از شرکت، شرکت مدیر پیشرو می باشد."

  1. مسئولیت اصالت، صحت و درستی اطلاعات ارائه شده به شرکت با مشتری است.
  2. تصمیم گیری در مورد اعضا و امضا کنندگان و ... با مشتری است و شرکت مجری سفارش مشتری می باشد.
  3. در صورت ارائه اطلاعات اشتباه یا تغییر تصمیمات اعلام شده به شرکت، مشتری مسئول جبران هزینه و خسارات احتمالی می باشد.
  4. توافق اولیه برای نرخ خدمات، ثابت است و تغییر نمیکند مگر اینکه خدماتی علاوه بر توافقات اولیه اضافه شود و یا تغییراتی در اطلاعات ارائه شده و یا تصمیمات مشتری ایجاد شود.
  5. ارائه فاکتور پس از پرداخت و تسویه وجوه ممکن است.
  6. شخصی که به شرکت سفارش ارائه میکند طرف حساب است فارغ از شخصیت حقوقی فرد مذکور. لیکن شرکت برای تسویه میتواند به مشتری یا هیات مدیره مربوطه مراجعه نماید.
  7. شرکت می تواند بدون هرگونه مانعی تا زمان تسویه کامل مشتری با شرکت، مدارک و مستندات را نزد خود نگاه دارد و یا از ادامه روند خودداری نماید. مشتری حق اعتراض در این خصوص ندارد و می بایست تسویه حساب انجام دهد.
  8. در صورت تقاضای مشتری، شرکت لیست خدمات ارائه شده به مشتری را مورد به مورد به مشتری اعلام می دارد.
  9. مشتری می بایست مدارک و مستندات را در اسرع زمان ارائه نماید و در صورت نقص، رفع نقص نماید.در غیر اینصورت شرکت سفارشات را متوقف می نماید تا تعیین تکلیف گردد.
  10. در صورت تعویق بیش از سه ماه در رفع نقص مدارک و اطلاعات ارائه شده به شرکت، شرکت مخیر است سفارش را منتفی و کنسل در نظر گرفته و دریافتی از مشتری را به عنوان حق الزحمه درنظر گرفته و تسویه نماید و به مشتری مسترد ننماید.
  11. در صورت بروز اختلاف مرجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و  رفاه اجتماعی تنکابن خواهد بود.
  12. در صورت بروز شرایط فورس ماژور و هر شرایطی که خارج از کنترل طرفیت باشد، بدون هزینه و خسارت سفارش منتفی شده و اسناد و مبالغ مسترد می گردد.
  13. تاخیرات قانونی، سازمانی و اداری و مراحل زمان بر در ادارات ازجمله ثبت و پست و ... از حیطه اختیار این شرکت خارج است و مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
  14. در صورت بروز خطا بر اثر اقدامات شرکت، با هزینه شرکت نسبت به رفع آن اقدام میگردد و هزینه ای به عهده مشتری نخواهد بود.